Adler
O firmie.
Adler Sp. z o. o. jest importerem zmechanizowanego sprzetu gospodarstwa domowego. Doswiadczenie w dystrybucji produktów AGD posiadamy od 1991 roku.
Marka Adler jest obecna nie tylko na polskim rynku, ale równiez w innych krajach Europy.
Wyroby marki Adler produkowane sa w duzych, znanych i gwarantujacych wysoka jakosc fabrykach. Dokladamy wszelkich staran, aby spelnialy najwyzsze wymagania jakosci i bezpieczenstwa, wyróznialy sie nowoczesnym wzornictwem oraz funkcjonalnoscia i przystepna cena.
Wszystkie oferowane wyroby posiadaja znak CE oraz swiadectwo PZH i objete sa 24 miesieczna gwarancja realizowana przez Serwis Centralny Adler.
Staramy sie sprostac rosnacym potrzebom i oczekiwaniom naszych Klientów oraz tendencjom rynku, dlatego nieustannie poszerzamy oferte o nowe produkty.
Nasze towary dostarczamy za posrednictwem specjalistycznej firmy kurierskiej. Dzieki temu Panstwa zamówienia realizowane sa nawet nastepnego dnia roboczego po zlozeniu zamówienia.
Zapraszamy do szczególowego zapoznania sie z oferta naszych produktów.
Serwis.
Szanowni Panstwo,
Dziekujemy za okazane zaufanie i wybór produktów firmy Adler. Jestesmy przekonani, ze dzieki nim wykonanie codziennych czynnosci zajmie minimum potrzebnego czasu.
Ponizej przedstawiamy Panstwu kilka informacji, które ulatwia i przyspiesza zalatwianie ewentualnych reklamacji.
Okres gwarancji wynosi 24 miesiace i liczy sie od daty zakupu sprzetu. Sprzet przeznaczony jest tylko do uzytku domowego. W przypadku zakupu sprzętu przez przedsiębiorcę okres gwarancji wynosi 12 miesięcy. Uslugi gwarancyjne swiadczone sa tylko po okazaniu prawidlowo wypelnionej karty gwarancyjnej i dowodu zakupu (paragon lub faktura VAT). Wady lub uszkodzenia sprzetu ujawnione w okresie gwarancji usuwane sa bezplatnie w ciagu 14 dni od daty otrzymania reklamowanego urzadzenia przez Serwis Centralny Adler.
W wyjatkowych przypadkach termin moze byc wydluzony, jezeli naprawa wymaga sprowadzenia czesci zamiennych.
Gwarancja nie obejmuje mechanicznych uszkodzeń sprzętu oraz wad i uszkodzeń wynikłych wskutek:
- niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania, przechowywania i konserwacji;
- ingerencji nieautoryzowanego serwisu, samowolnych napraw, przeróbek i zmian konstrukcyjnych;
- użycia niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych.
- uszkodzeń mechanicznych, termicznych, chemicznych i powstałych na skutek przepięcia w sieci.
- karta gwarancyjna jest nieważna bez daty zakupu, pieczęci sprzedającego i kopii dokumentu zakupu.
Gwarancją nie są objęte elementy szklane(np. dzbanki, talerze), sznury przyłączeniowe, sieciowe, żarówki, baterie.
W przypadku stwierdzenia usterki nalezy ja zglosic w punkcie sprzedazy lub Serwisie Centralnym Adler:
ul. Ordona 2A
01-237 Warszawa
tel. (022) 425 45 40
e-mail: info@adler.com.pl
e-mail: serwis@adler.com.pl
SMS: 604 193 959
www.adler.com.pl
W zgloszeniu prosze podac swój adres, nr telefonu i opis usterki. Do reklamacji konieczne jest dołączenie kopii dokumentu zakupu.
Gwarancja nie wyłącza ani nie ogranicza oraz nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
Serwis w innych krajach zapewnia lokalny dystrybutor.
Service in other countries is provided by local distributor.
Сервисное обслуживание на территории других стран обеспечивает местный дистрибьютор.
Zyczymy Panstwu pelnej satysfakcji z uzytkowania produktów firmy Adler.